Om foreningen

Fiberforening.no er en serviceorganisasjon for og med selskaper i Fiber-bredbånd industrien i Norge. Foreningen skal være en hub for kunnskap og veiledning av fiberrelaterte saker, ivareta medlemmers interesser og verdier i markedet og overfor myndigheter, samt være en naturlig plass å møte likesinnede og oppstart av nye initiativ. Foreningen har som grunnpilar å bidra til at verdiskapning som er skapt lokalt, forblir i regionen.

Fiberforening.no fremmer kunnskap og engasjement gjennom vårt Robust Fiber prosjekt. Dette har på kort tid etablert seg som en bransjenorm som støtter seg på NEK sine standarder som både netteiere og leverandører har omfavnet .

Gjennom et medlemskap i foreningen abonnerer din bedrift på tjenester inkludert tilgang til Robust Fiber dokumentene og advokatskrevne lettfattelige og forenklede versjoner av lover, forskrifter og høringsdokumenter.

Dette abonnementet effektueres medlemmer gjennom en avgiftspliktig serviceavgift.

Om medlemsskap

Hva koster et medlemsskap per år?

Grundere første år:
kr. 5000,-*

Fibernetteiere under 1000 kunder:
kr. 16.000,-*

Fibernetteiere over 1000 kunder:
kr. 32.000,-

Leverandører styres av størrelse og koster fra
kr. 30.000 – 45.000,-

De minste leverandørene betaler kr. 16.000,-*

Alle priser er eks. MVA.

Innbetales i 2 omganger i januar og juli
*Betales inn i sin helhet i januar

Fiberforeningen skal være et fora alle har råd til.
Har du spørsmål om medlemskap og pris, ta gjerne en prat med leder Jørn Slåtten: 98 23 93 13 / jorn@fiberforening.no

Assosiert medlemsskap

Fiberforening.no ønsker en felles bransjenorm for alle aktører, uansett størrelse. Derfor tilbyr foreningen også assosierte medlemskap til de nasjonale aktørene.

Med assosiert medlemskap har din bedrift tilgang til alle robust fiber dokumentene.

Tilgang til forum, medlemsmøter og andre aktiviteter i regi av fiberforening.no er fortsatt forbeholdt regionale aktører i bransjen.

Har du spørsmål om medlemskap og pris, ta kontakt med leder Jørn Slåtten: 98 23 93 13 / jorn@fiberforening.no for mer informasjon.

Jørn Slåtten

Leder i foreningen Jørn Slåtten har erfaring fra Telecom-bransjen fra 2001 med sentrale stillinger i Broadnet/Global Connect. Jørn er gründer og er lidenskapelig opptatt av teknologi, marketing og mennesker. Dette er sentrale egenskaper når han har startet, drevet og solgt flere kommunikasjonsselskaper, bygget opp fiberforeningen og da han bygget Broadnets merkevare til å være synonymt med Fiber-bredbånd.

I fiberforeningen har Jørn gjort nytte av et nettverk, sin enorme positive entusiasme og gjennomføringkraft for å bygge en slagkraftig forening, med robust fiber prosjektet som en grunn-signatur for foreningen.

Styremedlemmer

Valgt på årsmøtet 2023