Hjem >

Siri Børsum

Ex Google & Huawei,
VP Capgemini Invent, Head of Customer Transformation frog

Tjeneste og infrastruktur hånd i hånd

Albert Einstein har sagt – Jeg tenker aldri på fremtiden, den kommer fort nok. I løpet av de siste 200 årene har verden opplevd to store bølger av innovasjon. For det første brakte den industrielle revolusjonen oss maskiner og fabrikker, jernbaner, elektrisitet, flyreiser,og livene våre har aldri vært de samme. Så kom Internett-revolusjonen, og ga oss datakraft, datanettverk, enestående tilgang til informasjon og kommunikasjon, og livene våre har aldri vært det samme siden. Nå opplever vi en annen metamorf endring: det industrielle Internett. Den samler intelligente maskiner, avansert analyse og kreativiteten til folk på jobb. Det er ekteskapet mellom mennesker og maskiner. Hva skjedde egentlig og hva nå ?

Siri Børsum har lang erfaring fra teknologi og kommunikasjonsbransjen, og ble i 2021 kåret til en av de mest innflytelsesrike kvinnene i Norge. Siri har vært leder for digital transformasjon i Google Norge, der hun hoppet av etter 12 år, og Global VP Finance Vertical Huawei Mobile Services. Videre innehar Siri mange styreverv og er i dag Vice President i tjenesteutviklingsselskapet Capgemini Invent – som er en del av Capgemini.

Om konferansen

Fiber – en del av Norges infrastruktur

På Årets FiberMagi vil vi se på sammenhengen mellom de forskjellige typene kritisk infrastruktur. Hvordan de påvirker livene våre – både hver for seg og samlet.

16 mars 2023

Registrering fra 09:00

Programmet starter 11:00

Flere av våre foredragsholdere

Takk for din påmelding!

En bekreftelse er sendt til deg på e-post.